طنز توپ
 
وبلاگ علمی تفریحی نوجوانان ( فاطیما)
وبلاگ علمی و تفریحی نوجوان
 
 
دو شنبه 24 تير 1392برچسب:, :: 10:52 PM ::  نويسنده : fatima
 
خانومه برای تولد شوهرش یه خط موبایل میخره تا غافلگیرش کنه.

توی آشپزخانه با سیم کارت جدید به شوهرش زنگ میزنه: سلام عزیزم

شوهرش می **: سلام عزیزم ببخش بعدا خودم زنگ میزنم
الان عزرائیل تو آشپزخونست... !!!
قرار نيست که هميشه من خوش باشم ...
ديروز من خوش بودم از اينکه در کنارت بودم ...
امروز ديگري خوش است براي با تو بودن ...
و فردا يکي ديگر...
از تلاش دست نکش عزيزم که چشم ملتي به توست .........!
تو مي توني .
جالبه
من نمیدونم چرا همیشه عاشق کسی* میشم
که از لحاظ بیشعوری حرف اول رو می*زنه !!!
دختر 14 ساله تو فیسبوک نوشته "از همه مردا متنفرم"،


فک کنم دوست پسرش همبرگرشو خورده!!!

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ تفریحی و علمی من خوش اومدید امیدوارم با نظرهاتون منو یاری کنید و از وبلاگ خودتون لذت ببرید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگ علمی تفریحی نوجوانان و آدرس fatimah15.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 81
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 81
بازدید ماه : 260
بازدید کل : 103902
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 30
تعداد آنلاین : 1



آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

<

<


Untitled Document
دریافت کد خوش آمدگویی

كد موسيقي براي وبلاگ

فال حافظ
دریافت کد خداحافظی

کد حرکت متن دنبال موس

طنز توپ

<-BlogTitle->



<-PostContent->
برچسب‌ها: <-TagName->

ادامـــه مطـــلــبــــــ..♦ـ♦ـ♦ـ....
تاريخ <-PostDate->سـاعت <-PostTime-> نويسنده <-PostAuthor->
miss-o